Česká pošta - spolehlivý partner obchodů
Každý podnikatel, ať už posílá dokumenty nebo plní objednávky od zákazníků svého obchodu, ví, jak důležité je doručit zásilky včas. Ví ještě víc, jestli se popálil ve spolupráci s polskou poštou. Dodací lhůty jsou stejně známé jako stání v řadě u přepážky a veškerou slávu předjíždí pouze státní dotace.
Internetová média dnes uvedla, že soud potvrdil pokutu šest milionů dolarů uloženou Úřadem pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele Polské poště za nedodržení standardů pro doručování balíků (min. 80 % musí být dodáno ve lhůtě uvedené ve specifikaci služby *).
Úplným opakem je poštovní monstrum jižních sousedů - Česká pošta. Společnost je nejen zisková, ale navzdory tomu, že se nerozlišuje mezi ekonomickými a prioritními zásilkami, již 60% ** balíků je doručeno první den po odeslání. Náročnější zákazníci mohou využít komerční poštovní službu, která nabízí garantované doručení druhý den za cenu polských priorit.
Standardem pošty je také systém on-line služeb a adresování (splétá se jako kurýři) a sledování balíků (Track & Trace). To v zásadě vylučuje potřebu stát v řadě. Pošta doručí balíček zákazníkům také ve večerních hodinách a předem je o tom informuje prostřednictvím SMS.
Ve spolupráci s českou poštou nabízíme všechny online obchody - provozované českými a polskými společnostmi, balíček služeb zajišťujících snadný přístup na český trh. Připravíme dohodu s českou poštou, otevřeme si bankovní účet v Internetové poštovní bance a zajistíme vyzvednutí balíků a jejich doručení na poštu (včetně adresování)!
Na druhou stranu jsou společnosti, které dosud nemají internetovou prezentaci v češtině, vyzvány, aby využily služeb naší překladatelské agentury.
*) standardy Mezinárodní poštovní unie stanoví třetí den pro ekonomickou přepravu a jeden den pro prioritní
**) údaje podle www.cpost.cz